LG GC-F399BTQA rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GC-F399BTQA rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

pluto109 05-09-2010
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

mooie koelkast weinig geluid water disp lek niet zoals anderen zeggen en word echt goed koud zowel boven als onder in

111122223333 11-06-2010
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

Koelkast is nu nog maar een half jaar oud en al voor de derde keer kapot!!!
Services moet je niet verwachten bij LG!!! Waardeloos!!! Heb het geluk dat ik hem bij mikro-electro weer mag omruilen. Voor mij NOOIT meer iets van LG in huis. Er kan altijd eens een slechte koelkast bij ieder merk tussen zitten maar als dat dan zo is verwacht je wel nog enige services. Is bij LG niet het geval.

raymond v stokrom 19-06-2009
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

bezorging via een internetwinkel.Ging uitstekend, ook het plaatsen in de keuken is keurig gedaan.
De kleur is mooi, bewust gekozen.
De werking is goed, producten zijn goed koel en ook de vriezer doet zijn werk goed.
Geluid bij het aanslaan valt alleen op als je 's avonds laat in de woonkamer zit en het geluid van de tv staat zacht. Dan valt het lage brommen op, maar het is niet storend.
Waterautomaat vind ik overbodig. Koud water kan je ook maken door een kan in de koelkast te zetten, er is ruimte zat. Het straaltje is namelijk echt ontzettend klein, het duurt een kwartier om een glas vol te laten lopen.
Als je ruimte hebt en het geld, is dit een aanrader.

berke100 13-07-2008
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

De combi nu een jaar in bezit.
Waterautomaat perfect nog nooit lekkage gehad.
Stroomverbruik net onder de aangegeven waarde van fabriek dus zeker geen klagen. Fijne indeling van rekken en ook de frost is fijn voor verse sla. Voorverpakte groenten waar 1a2 dagen versheid op staat kan makkelijk op de crispy een week bewaard worden en dan is nog zo vers als de eerste dag.
Gewoon een fijne combi ijskast. Hij staat ook nog een een vrij warme omgeving en is dus zuinig in gebruik ook het geluid je hoort hem zo goed als niet.Fijne afwerking.

doorn 01-07-2008
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

Ik heb al een paar dagen deze koelkast, gelijk bij waterdispenser water lekt, en helaas geen oplossing door lg, gewoon moet wachten!! wegens water dispenser weinig plaats voor andere flessen en ...!! door hite van achterkant komt een vreemde geur in hele huis!!! lg service is waardelos!! je kan niet meer van deze koelkast die in china gemaakt verwachten...!!! kortom.....

Nes613 14-01-2012

De koelkast is in principe goed maar inderdaad, ook bij mij stint de koelkast. Het lijkt wel een soort pislucht. Echt heel vies.

Rutger S 31-05-2008
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

Gekozen voor deze koelkast omdat hij er redelijk mooi uitziet, een aanbieding was en de water dispenser ons aantrok.
Heb de koelkast op 22-03-08 thuis gekregen en netjes één dag laten staan voordat ik hem aansloot. In het begin leek het allemaal goed, totdat ik de volgende dag nogmaals keek. Het display aan de voorkant stond gek en bleek ook niet meer te reageren.
Direct de winkel gebeld die contact zou opnemen met LG voor het op te lossen. Na zelf een paar telefoontjes te hebben gepleegd bleek dat het display vervangen zou worden door een externe monteur. Na 3 weken gewacht te hebben op het display kwam de monteur (met verkeerde display) maar toch gemonteerd om te proberen.
De volgende dag bleek het probleem niet opgelost... Maar weer bellen... blijkt de bekabeling te zijn in de deur. Nu 10 weken verder en ZELF heel veel te bellen waarom het zo lang duurt (met telkens een excuus, altans zo lijkt het) is de koelkast er helemaal mee gestopt (vrijdag avond) en kan je als klant heel LG niet bereiken...
Heel die koelkast bevalt me helemaal niet meer en ben ook erg geneigd (door de service en behandeling van LG) die koelkast in de gevel van hun hoofdkantoor te plaatsen en een ander te kopen.
Ik ben in ieder geval genezen voor het leven, NOOIT meer een LG wat ze ook nog ooit mogen maken.
Ik schrijf deze review zodat een ander niet dezelde fout maakt, Wil je toch deze koelkast kopen.. spaar dan alvast maar weer voor een nieuwe want als hij stuk gaat moet je zo lang wachten dat je beter direct een andere kan kopen.

nkz 12-04-2008
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

Mooie koelkast. Vind hem echter toch hard zoemen als hij aanslaat...ongeveer om de 20 a 30 minuten. De ene keer lijkt dit ook harder dan de andere keer. Is dit normaal?

77 19-03-2008
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

goede koel/vrieskast wijnig geluid en prijs kwaliteit klopt!nadeel de water despencer lekt moet volgens lge nog een update voor komen verder zeer tespreken.

Tappy 12-03-2008
Geschreven voor: LG GC-F399BTQA rvs

Hele fijne en vooral mooie koelkast.
Erg stil en ik kan eigelijk weinig negatieve dingen bedenken over de F399BTQA.
Klein minpuntje is misschien dat je in de deur weinig plek hebt om zuivel/fris/andere dranken rechtop te zetten, omdat de de koudwater dispenser een hoop plaats inneemt in de deur.
Vooral de vormgeving is waanzinnig mooi en werkt verder zoals een koelkast behoort te werken.
Heeft leuke extra-tjes zoals het super-freeze en vakantie stand (zijn ook makkelijk in te stellen via de display op de voorkant).